Birkedibirbebek annevebebek aa çok şaşırdım peki bebek kanala girmiş mi cidden çok aşağıda göbeğin inan seninki gibi aşağı insin diye her an aynaya bakıyorum😞
Gamzelianne1453 annevebebek karniniza bisi dediler mi en azindan suphe gitti cnm pazartesi zatn gun veriilmis valla bnm İcin rahatladi 🤷♀️🙈
annevebebek Alyna12 Göründüm canım iki ayrı hastaneye gittim ikisinde de çatı muayenesi yaptılar ne açılma var ne yumuşama sanci da cikmadi 😑
annevebebek Birkedibirbebek Göbeğim bugün aşağı indi iyice ama acilma yok dediler. Gerçi iki defa arka arkaya çatı muayenesinden sonra her an tetikteyim belki su veya nisanım gelir diye
Alyna12 annevebebek hayırlısı olsun inşallah canım yalancı sancı o zaman ama sen yine de dikkat et hatta doktorunun numarası varsa hep sor
Birkedibirbebek annevebebek benim de çatıdan sonra kanama ve nişan geldi senin de gelir belki umarım herşey istediğin gibi olur🙏🏻