espalp ipekgncozcn size hissettirebilecek kadar gücü yok henüz. Hissettiğiniz bağırsak hareketidir muhtemelen. 18’de hissettiğimi düşündüğümde doktorum sana öyle gelmiştir dedi. Gerçekten hissettiğimde doktora hak verdim
Ipek86 ipekgncozcn bende 2. Cocugumu 13 haftalik hissetmeye basladim, ve kulaga nekadar abartili gelsede, sirt üstü yatinca esim elini koyunca disardanda hissediyordu, okadar yogundu yani.
Simos44 ipekgncozcn bebek normalde anne karnında çok daha erken dönemlerde hareket etmeye başlar ancak gelişim henüz anne tarafından hissedilmesine izin vermez. En erken 16-17. Haftalar civarı çok farklı şekilde hissedersiniz onun öncesi hissedilenler genelde kas seğirmesi bağırsak hareketleri
Sevim_13 ipekgncozcn canım biraz zor 2. Gebeliğim 17. Haftadayım daha hissedemedim çünkü hissetmen için kasları kemikleri tamamen oluşması lazım 11.haftadada imkansız demiyimde zor
Sevim_13 ipekgncozcn şu aralar incir tüketiyorum meysimi olduğu için ondan önce kayısı yedim kış meyvelerinden hangileri bağırsaklrı yumuşatır hiç bi bilgim yok o zaman da sıvı şeyler yemeye çalışıcam