isimsizbebek Hulya27 bende vuruluyorum göbekten n. Şu an 16 haftalığım. Vurulan yeri elinle iyice sık kolay oluyır. Kendini kasmazsan ve hem vururken hem enjekte ederken hep derin nefes alırsan rahat edersin. Bence tek çözüm kasmamak. Bende çok zorlandım
Hulya27 Bende kullanıyorum ama çok sıkıldım ya koldan vuruşuyorum kollarım agrıyor göbekten çok ağrıdı sizde de haksızlık oluyormu? Bn 7 haftalık hamileyim
aselzumra Hulya27 valla canım bende 6. Haftamda basladm iğneye suan çok şükür 38. Haftaya geldim bi süre sonra vücut alışıyor ben doğumdan sonra da 6 hafta kullncm daha çok başındasn şimdiden böyle düşünme sonra zorlanrsn
pyymamm aselzumra ben su an 10+6 yım hiç morartmadan yapabiliyodum bikaçtır morartmaya basladım canım sıkılarak yapıyorum artık baslarda keyifle yaptmda 😞 karın buyuyunce ağrı oldu mu sizde bana karından yapmak kolay geliyo aslında
Bho Bende 4. Haftamdan beri kullanıyorum 22. Haftadayım halâ çok canım acıyor ve göbekten devam ediyorum bir kaç kişiden göbek en garanti diye duydum doktorum koldan da yapabilirsin dedi ona rağmen hala göbekten devam ediyorum bende doğumdan sonra 6 hafta daha devam edicem sen kendini alıştırmaya bak daha 7. Haftadasın 😊
Hulya27 Bho öle yapmaya çalişiyorum bende bide beynimde damar yumağı bar o yüzdende. Bıtaz korkuyorum aslında 😔
aselzumra NhLpRn vallaha benm normal doğum gözüküyor suan bebek pozisyonu almış ama bana brak felan demedi sizin sezaryen mi gerçi onda da bir gün önce bırakılıyor diye bilmiorum tedirginim ama bsey demedi doktorum
Macidenez isimsizbebek bacağın diz kapağından dört parmak yukarı kasığında dört parmak aşşağısı tam orta kısım kaslı olan bölgeye yapıyorum
isimsizbebek Macidenez kaslı yere denk gelmemesi gerekiyor diye biliyorum ben 😔 göbeğim çok şişince kol ya da bacağa geçeceğim ama oralara cesaretim yok
Hulya27 Bana hemşire göbekten zor onur koldan ve bacaktan dönüşümlü yap dedi. Koldan şimdi morarmalar oldu başağında öğrencem odağa iyi diyorsanız
Macidenez Hulya27 ben bacaklarda daha rahat ediyorum kollara zaten insülin yapıyorum karın ve bacağa dönüşümlü artık napalım Allah başka büyük sıkıntılar vermesin idare edicez
isimsizbebek Hulya27 kesinlikle en kolay göbek. Çünkü kasa denk gelmemesi gerekiyor ve en az kas göbekte varmış. Bence siz birkaç bilen kişiye daha sorun. Hem doktor hem eczacılar aynı şeyi söyledi