Deletedmom0190 malesef öyle canım, hamilelikte fitil kullanan duymadım, benimde ikiz zaten hep riskliyiz bide fitille risk yaratma sen, duphalac kullanıyor genelde gebeler, tüp bebek doktorumda onu önermişti ama herkes farklı olunca bişey diyemiyorum, işin iyisini sen kendin bilirsin