PINARKARA canım bunundeneye deneye ogrenırsın bn ogluma ılk dogdugunda prima çare almişyım ıyıydı sonra normal prıma aldım bır sure sonra bebek buyuyunce tasma koku yaptı hii bekletmeedıgım halde sonrs sleep aldım 10-15 paket kullandım cok ıyı geldı bana sonrada bezi bıraktık şimfi kızıma gecen gun aldım artık hazırlık yapıyorum sleep naturel actım baktım guzeldı inşlh dokunmassa 😊