PINARKARA
Diğer bezlerde ıslaklık çok fazla dışarı çıktı.Ve ıslandığında bebeğimin cildine poposuna yapıştı.
Naylon gibi haşır huşur yapmalarından hoşlanmadım.Ayrıca da kalıpları dar lastikleri sıkıydı,bebeğimin bacaklarını çok sıkıyordu.
Normal zamanlarda 2-3 saatte bir değiştiriliyor evet ama mesela ilk zamanlar gece her memeye kalktığında değiştiriyordum,bebeğimin uykusu dağılıyordu tekrar uyumuyordu.Doktorumun söylemesiyle bunu farkettim ve kaka yapmadığı sürece değiştirmedim geceleri.Bebeğim de uyanmadı.
Ya da bazen dışarı çıktığınızda her zaman 2-3 saatte bir değiştirme imkanınız olmayabiliyor,ortam bunu gerektiriyor.O yüzden kuru tutması ve dışarı taşırmaması önemli.
Bazı şeyleri kullandıkça,deneyimledikçe anlıyorsunuz☺️