Arvenn Benimde 15 bitiyor iki gün sonra, bu hafta tam hissediyorum ikimizde büyümeye başladık yavaş yavaş :) geceleri sağa mı dönsem sola mı dönsem yatamıyorum bir türlü vallahi. Bir de sürekli aniden giren baş ağrısı ve hazımsızlık yaşıyorum.:(
Eda3527 Aysngnsylu benimde karnımda oluyor ama elektrik çarpması gibi değilde iğne saplanır gibi ani hareket edince kalıyorum öyle biraz okşuyorum yavaş yavaş geçiyor
Aysngnsylu Eda3527 sağ salim hayırlısıyla doğsunlarda onlarda bizde kurtulalım Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın onlara hep sağlık shat versin
Bdjd Hamileanneler_25 15+5 haftaligiz ben ishal oldum ya sancidan oluyorum resmen😩 doktorumu aramaktanda utaniyorum😩