Hamileanneler_25 Nasıl gidiyor hamilelik ne gibi değişimler oldu sizlerde bu haftada konuşalım biraz.. vakit geçmiyor diyenlerden mısıniz ben gibi birde geceleri vücudu alev gibi yanan var mı
Hilaliko Hamileanneler_25 bende ınsallah yarın tam 15 haftalık oluyorum 🤲🏼🤲🏼🧿🧿Ama pek bi degısımım olmadı cok sukur cok azcık gobusum cıktı bırde geceler huzursuz bacak sendromu var galıba kemıklerım gerılıyor hıssedıyorum 😔
Selay Hamileanneler_25 bizde 15+1 💗 benimde kasık ağrılarım ve baş ağrım oluyor. Onun dışındaki bi şikayetim yok şükür 🙏
Ecemsbaby Hamileanneler_25 Bu hafta bende de kasıkta batma gibi ağrılar oluyor ara ara, geceleri de zor uyuyorum rahat edemiyorum yüzüstü yatmaya çalışınca 🙈
Hatice04 Bende 15+3 haftalik bazen kasiklarima sanci giriyor burnum tikali oluyor hep. Cinsiyet öğrendiniz mi acaba
Hamileanneler_25 Hatice04 12 hafta da erkeğe benziyor %80 dedi ama bida ki ramdevumz 9 eylül de o zaman kesin netleşir merakla bekliyoruz
Eda3527 Bende 2gün sonra 15haftalık oluyorum ama iki gündür hafif kasık agrısı ara ara ve bazen unutuyorum hamile olduğumu ani kalkınca karnıma bıçak gibi agrı giriyor sizdede varmı 🙈🙄🙄
Hatice04 Eda3527 benimde oyle nasil yatacagimi bilmiyorum acaba boyle yatsam bisey olur mu soyle yatsam bisey olur mu dusuncesiyle yatamiyorum .
Aysngnsylu Eda3527 evet kesinlikle bendede var hatta kaç defadır doktora gidiyorum doktor normal diyor anlamadım gitti
Hatice04 Bende devlete gidiyorum soylemediler 16da soyleriz belki dediler randevu aldim bakalim insallah soylerler
Eda3527 Aysngnsylu bende buhafta içi gidicem bakalım bana nedicek büyüyorlar rahimde büyüyor ondan olabilir heralde
Deryaaaa111 Bende 15 haftanin icindeyim sağ kasik ağrısı var ara ara ve bas agrilari 😑erkek dedi bakalim ama net değil 2li testin sonucunu aldiniz mi kizlar
Aysngnsylu Eda3527 olabilir birde elektrik çarpar gibi oluyo karnımın içinde bende rahim büyüdüğü için olabilir diye düşünüyorum
Eda3527 Aysngnsylu benimde karnımda oluyor ama elektrik çarpması gibi değilde iğne saplanır gibi ani hareket edince kalıyorum öyle biraz okşuyorum yavaş yavaş geçiyor
Nrl Hamileanneler_25 bizde 15+1 sol tarafım çok ağrıyor gecen gün acillik olduk serum yedim onun haricinde pek birşey yok şükür 🙏🏻