Merhaba, benim de 7 haftada basladi, su an 9. haftadayim, ikiz. Benim de ne sabah ne aksam duruyor, butun gun ara ara devam ediyor. Simdilik dayaniyorum hic ilac almadim, 4 gun sonra kontrolum var doktora soracagim. Insallah kut diye gecer, keske yarin gecse😟