ceycey_1992 Aycan16 acık kahverengimsi oldu benm dün bi evi topluym dedim tekrar kahvrengi oldu ben bidaha bi is yapmiorm artk gecene kadar saol canm insalah
Aturkk ceycey_1992 tesekkur ederim bende bilmiyordum doktor fitil olarak kullan dedi bende baktım hapa benziyo nasıl kullanacam dedim ama arastırdım bende öyle yaptım😇
lavinya__ ceycey_1992 hap tedbir amaçlıydı zaten ama iğne lekelenme olduktan sonra verildi ve iğneyi yaptıktan sonra lekelenmem hiç olmadı