Akademisyenanne biz de arkadaşlarla bowlinge gitmiştik. Ben sadece izleyiciydim ama seslerden o kadar sıçradı ki çıktım ortamdan. Birkaç saat hiç oynamadı. Açık havada yürüdüm o zaman kendine geldi 😬 ama 30’lata gelince o korku kalmıyor artık tepki vermiyor korkuyor gibi. 3 haftadır evde ses sistemiyle maç izleniyo hiç sıçramadı mesela😂