Akademisyenanne Gelincikk benim kiz canim. 12. Haftadan kiz demislerdi. Degismedi sonra😊 18. Hafta hissettim ilk hareketlerini. 20’de netlesti😇
Akademisyenanne Hem25 🙈bizimki genelde sirt ustu yatiyordu. Degisti mi acaba pozisyonu. Bir ay sonra kontrole gidecegm. Epey buyumus olcak🐣
Hem25 Akademisyenanne bigün sagda oluyor bi bakıyorsun solda kafayı nereye döndürmek istiyorsa oraya gidiyor degistirmistir elbet gunde kac kez ne hareketler ediyor , kıcınıda döner yuzunu de gösterir cocuk napsın can sıkıntısından 😁😁
Akademisyenanne Caglaaa1305 ben de otururken vurdugunu hissediyorum. Kahvalti yapamadim bugun dogru duzgun. Habire vurdu. Gittim uzandim. Noluyo bacim ne vuruyosun diyorum duruyo. Anliyo mu ne😅
Caglaaa1305 Akademisyenanne Okuduğum kitapta 16. Haftada ışığa duyarlı olduklarını ve duygularımızı hissettiklerini.20. Haftada bizi duyduklarını okumuştum.Geçen gün aynı şeyi bizde yaşadık eşim elini karnıma koydu ve ‘Duru kızım’ dediğinde hareket etmişti.
espalp Akademisyenanne ben yemek yerken hep oralara vururdu o haftalarda 🙏🏻 Daha yukarılara çıkmamasının da etkisi de olabilir bence. 🙏🏻
NihanMine Akademisyenanne aynı problemi bende yaşadım ara ara hala da yaşıyorum resmen can yakıyor bazen içimi yırtıyor gibi oluyo 😂 ama normalmiş 😂
Akademisyenanne NihanMine bugun agri yaptigini hissediyorum ben de🤦🏻♀️ Umarim bundan sonra hep oraya vurmaz
Akademisyenanne Caglaaa1305 benim esim de sabahlari yokluyor. Bazen cok hareketli oldugunda nasil dayaniyosun diyo😅 daha bunlar iyi gunlerim diyorum🤦🏻♀️😅
espalp Akademisyenanne işte ayaklar aşağıdayken öyle çok acılı oluyor. 34’e kadar hep o acıyı yaşadım ben 🤦🏼♀️
Zsare Akademisyenanne bi yerde okumuştum, bebeğin çok hareketli olması sıkıntıdan değil aksine çok rahat olduğundanmış☺️ İçiniz rahat olsun hareket eden bebek iyidir rahattır ama tabi yine de dikkat etmek lazım
Akademisyenanne Hem25 aslinda keske hareketlerini gorebilsek😊 bazen hic sesi cikmiyor. O zaman da endiseleniyorum. Yaramaz bir cocuk ortadan kaybolunca sessizlik olur ya oyle bir hisse kapiliyorum🤦🏻♀️😅
Blackcloud Valla sırt üstü yatınca kasığım kalp gibi atıyor sanki artı aynı anda alttada batmamı diyim bi tuhaf his oluyor anlamadım valla aynı anda olması korkutuyor benide
Akademisyenanne Blackcloud en cok sola yatinca harketler hissediliyormus. Ben de hep sola donunce uykuya daliyorum. Sabah 3’te 5’te tekmeyle uyaniyorum😊