kyrdsvn ben gidiyordum bıraktım. Avicennaya başladım. Şimdiki doktorum eşime dahi her gittiğimde bebeğimi anlatıyor; 3 boyutlu resmini veriyor. Gülsün yoğunluktan ilgilenmiyor ki insanla. İki dk bakıp geç tamam diyor. Şeker yükleme zamanının geldiğini bile demedi bana da ben hatırlattım. Evet bi dahaki gelmeden önce şeker yüklemeni yaptır dedi ben söyleyince. Bıraktım ben de Serçin Orduya gidiyorum simdi; hem bana hem eşime ayrıntıyla bebegimi gösteriyor; uzuvlarını anlatıyor. Sormak istediğimiz bir şey varsa konuşuyoruz. Ciddi ciddi vakit ayırıp ilgileniyor. Tavsiye ederim.