Esraannee 2defa Temmuz ayında gittim tam 3 saat bekledim bekleme yeri havasız bulanmayan midem bulanmaya başladı doktor bikaç defa Doğuma gitti geldi bekleyenlerle konuştuğumda her zaman bekleyerek muayene olduklarını söylediler içeri bi hasta Giriyo biri ultrasonda biri asistana bilgi veriyo 2 hasta aynı odada parasıyla devlet hastanesi muamelesi görüyo insan ve doktor bezmiş gibi mıymıy sorarsan cevap veriyo ben hiç beğenmedim kayıt açtırmış bulundum oyuzden bekledim kalp atışı duymaktı tek beklentim bidahada gitmem asla