Aksaanur 30 yaşından sonra günde 2 paket içen biri olarak tüp bebek tedavimden önce bıraktım o günden beri de içmedim. Kimse bırakamazsın diyordu. Öncesinde de birşey bilmedikleri halde sigara içiyorsun ondan olmuyor çocuğun diyorlardı. Bir günde sendelemeden bıraktım. Baş ağrım olmadı canım çekmedi. Ama sinirli biriyim. Eskiden tahammül ettiğim bir çok şeye şimdi tahammül edemiyorum. Belki sadece bu şekilde etkilemiştir beni. Buraya kadar gereksiz şeyler yazmış olabilirim. Velhasıl, siz de bırakabilirsiniz lütfen kendinize inanın. Karnınızdaki bebeği sizden başka hiçkimse sizin kadar düşünemez.