Aksaanur altı ay öncede böyle insanlar vardı yok zehirliyorsunuz yok duman üflüyorsunuz ya bi git beee diyesim geliyor kardeşim bizde biliyoruz ama olmuyordu napalım bırakamadım pişman mıyım çok pişmanım ama yapacak bişeyim yok benim çocuğumu benden daha çok kimse düşünemez sigara içmekle olmuyor o iş sigara içiyor diye kimse kötü anne olmuyor boş konuşuyorlar ya bide bu psikolojiyle bıraktıramazlar ki içersen böyle olur şöyle olur bende o tiksinip içmeyenlerden olmak için çok dua ettim ama yapamadım denedim kaç kez olmadı napayım delircek gibi oluyordum bırakan insan bırakıyor zaten bırakamayan insana tavsiye verin şöyle bırakabilirsin böyle az içersin yoğurt süt tüket su iç gibisinden