Busraoz Kızlar 29+4 haftalığız yaklaşık bir saattir regl olucakmışım gibi bir ağrı yaşıyorum. Hamile olmasam regl oluyorum derdim kesinlikle bildigin regl gibi bacağıma vurdu ağrısı buna benzer bir durum başından geçen var mı acaba? Neden olur?
sevdicek Busraoz uzanıp hareketsiz kalmayı denesen birkaç saat eğer bu şekilde de geçmezse mutlaka acile git bi baktır canım.
Ssedaxx Busraoz bende 29+6 baskı çok bide sanki bianda karnımda bi nokta sanki agrıyo acıyo gibi bide hareketler azaldı buara
Minikkkuzummm Busraoz Ben de 30+0 ım.. Benim de bi kaç gün önce aynı şekilde oldu. Yalancı kasılmalar bu haftalarda başlıyormuş. Odur diye düşündüm ben. Ama ne olur ne olmaz diye bulduğum her fırsatta ayaklarımı biraz yükseğe koyup yatıyorum.
beyazguvercinim33 Busraoz aynıyız 😍😍adet tarihin yaklaşınca vücut adete hazırlıyormuş diye duydum ama endişe etme bende de oluyor geçiyor benimki mide altında kımıldıyor ve çok daraltıyor başka şikayetim yok şükür
Nisanurnur Busraoz canim bende 29 +5 im bende agri yok ama asagaya cok baski yapiyo bu yuzden rahatsizim
Sevda_gur Ayni sikayetler bende de var 29 haftaligim idrar yolu enfeksiyonu cekiyorum gecmiyor ne yapsam
Busraoz Sevda_gur Ben idrar yolu olduğunu düşünmüyorum olsaydı devamlı olurdu herhalde bir saattir vardı şimdi geçti o his
Busraoz sevdicek Aslında neredeyse sabahtan beri oturuyorum uzanıyorum bugün pek hareketli geçmedi. Ama şimdi o regl ağrısı gibi olan ağrı geçti.
Busraoz beyazguvercinim33 Ben de baktım adet tarihim mi diye ama yeni bitip üzerine 3-4 gün geçmiş. Geçti allaha şükür inşallah da olmaz🥰
beyazguvercinim33 Busraoz yok hamile iken olmaz da periyodik olarak vücut olacakmış gibi hazırlar mış kendini 34. Haftayı kadar bir geleydik gerisi su gibi geçer inşallah
Esraklnc Aynısını yaşıyorum 29+4 üm nefes alamıyorum karnının bi noktasinda şişlik var ve alt kısmımda sancı var
Busraoz Esraklnc Yavaş yavaş hamilelik kendini gösteriyor herhalde. Dertler sıkıntılar başladı valla😊🤭
Busraoz beyazguvercinim33 Haha biliyorum olmayacağını da zamanı mı diye baktım. Ben de 30’u bekliyordum 3’lü sayılara geldik 29+5 olduk🎊
Acemikuzu Aynı ağrıları 2 gündür bende yaşıyorum 28+2 yim yarın doktor kontrolüm var ilk işim kasıklarımdaki o adet olucakmış gibi sancıyı sormak çünkü telaşlanıyorum panik yapıyorum gerçi biraz uzanınca geçiyor ama sorup buraya yazıcam 😊
Busraoz Acemikuzu İdrar testi isteyebilir enfeksiyon riskine karşı. Yazarsın artık canım bakalım doktorun ne dicek? 😌