Duygu_lu Selam arkadaşlar ben bugün artık hafif hafif kasıklarda sancı hissetmeye başladım ara ara korkutuyor biraz ve baya bir hareketli maaşallah haraketleri ise biraz can acıtır durumda 😰 Rabbim hayırlısı ile kavuştursun zaman çabuk geçsin istiyorum siz nasılsınız
Humakusu Duygu_lu o haftalarda çatılar da açılmaya başladığından ağrı sızı oluyor canım, benim 32-35 arası kasılmalarım da vardı onlar çok zorlamıştı şimdi 37+3 yine ara ara oluyor ama artık doğsa da riskli haftaları atlattık diye içimiz biraz daha rahat
Bellabells Duygu_lu biz de bugün 35 olduk canım. Ve belimde karnım da hafif bir ağrı var adet krampları gibi.beni de bu durum korkutuyor. Bugün tansiyonum yükseldi bir ara. Sonra düştü tekrar.sağ Salim süreci atlatalım da başka birşey istemiyorum.
Merveyoruk Duygu_lu Bende 36 oldum. Gece bi bel agrısı girdi belime rahatsızlandım sabah kontrolüm vardı nts de hafif sancılarım çıktı bu haftalarda artık normal diye düşünüyorum 2 hafta daha beklese yeter bana 🙈 Kızım 2 hafta daha dur sonra gelebilirsin lütfen diye konuşuyorum😬😬
espalp Duygu_lu 35’im dünden beri günde bi kez kusuyorum nerden çıktı bilmiyorum 🤦🏼♀️ Baş dönmesi var ama tansiyon düşmesinden sanırım. Arada çatı kemikleri ağrıyor ama doktora sordum normal olduğunu söyledi. 38’i görsek de sonra istedikleri gibi doğsalar 😂
Duygu_lu Bellabells inşallah inşallah bir hayırlısı ile 38 e gelebilsek sağlıkla gelsinler ama çok korkutuyor her an gelecek hissi
Duygu_lu Merveyoruk evet canım hayırlısı ile 38 görseydik 3 hafta daha inşallah artık kendimi ağır yorgun hissediyorum
Ozlemtc Ben bugün 33 oldum ve iki haftadır adet sancıları gibi sancılarım var bebek zaten yerleşmiş iyice pozisyon almış çok aşağıda dedi doktor. Popomun altına yastık koyarak uyuyorum iöerde tutabildiğim kadar tutacam
Duygu_lu Ozlemtc inşallah canım Allah yardımcımız olsun inşallah çok zor son zamanlar rabbim sağlık versin 🤲🏻
Humakusu Duygu_lu inşallah 🙏🏻 Bebeklerinizle konuşun kızlar ben öyle yapıyordum senin için en güvenli yer orası diye konuşuyordum onunla hep
Duygu_lu espalp evet canım 38 hedefimiz inşallah ama nasip kısmet su ara beni korku sardı sanki her an gelecek kalkmam yatmam oturmam zorlaştı acizleştikçe korkuyorum Allah yardım etsin hepimize güzel haberlerimizi yazalım inşallah
Mirayemir Duygu_lu 34+1 iz ama bel agrisi ve sertlesmeker 2 gundur okadar yogunki mahfediyo beni resmen en azindan bi 36 olsaydim diyorum bende🤦♀️
Duygu_lu Mirayemir olur canım inşallah ger geçen gün zor tabi ama içerde kalmaları için dua ediyoruz çünkü daha minnaklar son haftalar gelişim için çok önemli tabi Allah zamanında vaktinde kavuştursun hepimizi 🤲🏻
Mirayemir Duygu_lu amin insAllah hayirlisiyka vaktinde gelsinlerde 30lar cok agir geciyo ilk hamilelikte olunca insan pinpirikleniyo bisey oldu olucak diye
Humakusu Duygu_lu 😂😂 olsun ne kadar çok hareket o kadar çok sağlık bizimkinin yeri daraldı artık her tekmesi çok şiddetli olmuyor ama bazen babasına denk geliyor karnıma dokunduğu zamanlarda çok sert vurup korkutuyor babayı 😊
espalp Duygu_lu inşallah canım 🙏🏻 Sanırım hepimizin duyguları aynı sanki her an doğacaklar gibi 🤦🏼♀️
Duygu_lu Humakusu burdayım diyor şükür sanki 19 aydır hamileyim geçmek bilmedi İnan 32 haftama kadar çalıştım şükür rapor aldım şimdi eve alışkın olmadığımda sanki 1 gün 1 ay gibi 🥴🥴🥴
Duygu_lu Mirayemir benim ilk değil ama yine evham yine pimpirik 😂 gerçi aradan geçmiş 9 sene sanki ilk gebeliğim
Duygu_lu espalp evet benim ikinci gebeliğim 9 yaşında oğlum var yiğit ali uzun aradan sonra geldi buda yağız oğlum olacak inşallah ama unutmuşum zaman çok geçmiş o sebepten hep korku evham zor geldi yasımda 35 hersey erken yasta güzel sanırım erkenden doğurmalıymış
Humakusu Duygu_lu benim de öyle geçmiyor zaman normal doğumdan korkmuyorum ama başladı başlayacak heyecanı var her belirtide acaba diyorum ama yok
espalp Duygu_lu ne güzel cesaret etmişsiniz ikinciye 😬 ben zirvede bırakmayı düşünüyorum bir 😂 insan içinde bi can taşıyorken telaş yapmadan duramıyor bence 🙏🏻