Betulsna Deletedmom00313 ayy inşallah hamilesindir canımm🙏🏻Ama kan testi yaptır pazartesine kadar bekle kesin sonuç al ❣️
Betulsna Deletedmom00313 bana da dua et ne olursun bu ay bnmki de geciksin ve test yapıp o 2 çizgiyi göreyim hayırlısıyla. Bunları yazarken bile kalbim güm güm ya 😊
Tugce1803 samsunlu55 Gerçekten dilimde tüy bitti bu marka testlerin %90 ınını yanlış gösteriyor. Ben bu marka 4 tane test yaptım aynı anda hepsi pozitifti hastaneye gittik negatif. Ve zaten bu test bozuk şu anda. Başka marka ile tekrar deneyin
Deletedmom00313 Betulsna inşallah kuzum allahım herkese nasip etsin bende emin değilim pazartesiyi bekliyorum işte inşallah hepimiz hamile kalırız ❣️❣️
Betulsna Deletedmom00313 dualarımdasın inşallahh🙏🏻Hayırlı eli ayağı düzgün bir evlat sana da tüm isteyenlere de nasip etsin Rabbim
Deletedmom00313 Betulsna amin canım inşallah hepimize dua ediyorum her gün Allahım hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah😌
samsunlu55 Zade fazla degil sadece 3 damla damlattim bu test markasi genelde bozuk sonuclar gosteriyormus deneyenler oyle yaziyor
Deletedmom00313 Blackkcat evettt yarın sabah tekrar yapıcam pazartesi kan testine gidicem günüm geçti🙈
Deletedmom00313 Blackkcat inşallah kuzum normalde sabah kalktığımda ilk lavaboya gider ve adet olduğumu görürdüm ama dünde bugünde olmadım 🙈
Kbra7777 Laboquik marka testi tavsiye ediyorum betam 32 çıktı teste çizgiyi görmüştüm sabah ilk idrarınla yap mutlaka 3 damla yeterli oluyor canım inşAllah hamilesindir 🎈