samsunlu55 Adet günüm bugün ama olmadim henüz.test yaptim 5 dakika birsey cikmadı sonra ben uyudum 1 saat kadar test uyandiğımda bu sekildeydi.@sanki 2. Çizgi var gibi sizde bakıp degerlendirirseniz sevinirim https://i.hizliresim.com/bv9zGV.jpg https://i.hizliresim.com/Z5nbXa.jpg
samsunlu55 Ekim8 başka testim yok malesef. Daha önce çok kez test yaptim 1 yildir istiyorum ilk kez böyle oldu test umutlandim bende birsey olmasa 2. Cizgi cikar miydı
Deletedmom00313 samsunlu55 dört damla damlatman gerekiyor azönce bende bundan yaptım benimde pozitif görünüyor çok silik 2. Çizgi çıktı🙈
Betulsna Deletedmom00313 ayy inşallah hamilesindir canımm🙏🏻Ama kan testi yaptır pazartesine kadar bekle kesin sonuç al ❣️
Deletedmom00313 samsunlu55 test dağılmış evet ama 2. Çizgi var sonuçta bende gördüm yani bariz belli olduğu umarım vardır canım ❣️
Ekim8 samsunlu55 benim başıma çok geldi böyle ama sen yinede dikkatli ol adetin den bi gün geçsin kan ver
Deletedmom00313 samsunlu55 hıı az önce bende ondan yaptım aynı marka aynı test dört damla yazıyordu yazdığı gibi yaptım benim öyle olmadı
samsunlu55 Deletedmom00313 insallah umudum boşa gitmesin ilk kez 2. Cizgiyi 1 yil sonra gördüm bozuk degildir inşallah💕
CemrePektas samsunlu55 tatlım yanlışlıkla çok damlattın galiba, yahut test bozuk. Tekrarlasan daha sağlıklı olur.
samsunlu55 CemrePektas testte 4 damla diyordu ama ben fazla olur diye 3 damla ile yaptim ve ilk idrarla yapin yaziyor ama ben saat 3 de yaptim testi