Esra_ozturk58 Ysmn-ibrhm aynen kısmet Cnm bnde arastrdm baya bir akrabamızda onda doğum yapmış çok memnun ve hastasını unutmuyor bu çok hoşuma gtti benm
Kirmiziigelin Birmucize tamam canım teşekkür ederim 😘 ona göre bende alırım sallanması falan nasıl diye sen bilgi ver bize ☺️☺️
Ysmn-ibrhm İlk önce magazadan bak bence istedigin model vardır cünkü çeşit çoktu internetten istedigin gibi olmayabilir Kirmiziigelin
Kirmiziigelin Ysmn-ibrhm baktım hatta üstte resim attım özbek bebede geçen gün resim çekmiştim onu almayı düşünüyorum internette de n11 de vardı bitane hoşuma giden ama ona da güvenip almaya cesaret edemiyorum internette baktığımda bu https://m.n11.com/babycom-beyaz-anne-yani-ahsap-besik-60120-kademeli-besik-P202134291?Uyku+Seti=Beyaz&gclid=EAIaIQobChMI0KzBzOqT4gIVDKmaCh0IYgHzEAQYBiABEgL9rPD_BwE&gclsrc=aw.ds
Esra_ozturk58 Ysmn-ibrhm aynen cnm hayırlısı olur inşallah hakkımızda sağsalim bebeklerimizi alırız kucağımiza 🤗
Ysmn-ibrhm Kirmiziigelin işte bende bunun aynısını aldım ama altta çekmece si var çok güzel bende cekmecesiz alacaktım sonra vazgectim
Ysmn-ibrhm Esra_ozturk58 arada sırada korkutma lar yaşatıyoalr ama herzaman diyordum sıkı tutun bebegim tutundu sonuna yaklaştık sayılır 😊
Esra_ozturk58 Ysmn-ibrhm darisi hayırlısı bile bize inşallah babasida diyor bizi korkutma yavrum annen zaten pimpirikli yapma TM mı die seviyor😅😅😅😅
gozz Ysmn-ibrhm Metrolife hastanesi Esra Ünal doktorum.Çok memnundum ben canım ama Doğum yapalı 1 seneyi geçti ☺️