Hadra bende çok kötüydüm 7.ayım bitti bu sabah bile kustum ilk 4ay hep serum falan takıldım veysel toprak doktorum ne zaman telefonla arasak bile bilgi verdi kan kustuğum zamanlar oldu ilk başlarda günde 5-6 defa kusardım çok korkuyodum ama ne zaman gitsek hep ilgilendi bide ultrasonda falan bakarken bebeğin herşeyini söylüyor burası midesi burası idrar kesesi falan diye gösteriyor hep doktor konusu gerçekten şans işi birazda bilmiyorum yada çok araştırıyoruz bizler