rukiye-02 Helin2727 gün olarak benden bi kaç gün ileridesin bana da 1100 gram dedi doktor normaldir heralde 😊
Mavilianne Benim 27. Haftada 1200 33+5’te 2750’ydi doktor kilosu iyi dedi bilmiyorum ama bana da fazla geliyor bazen. Korkuyorum açıkcası çünkü kilolu olup olmaması sağlığını belirlemiyor.
Ekincis Helin2727 sana zerre kadar kötü bir şey söylemedim burda. Kalbini kıracak 1 tane lafım olmadı. Ama canın sağolsun. Kusuruma bakma.
rukiye-02 Helin2727 eşim bana muz ve kaşar aldı yemem için zorluyor bunlar bebeğe kilo aldırıyormuş dediğimden beri ama ben zorlanıyorum onları yemekte sadece ayran içebiliyorum sütten cevizden bademden fındıktan ay herşeyden tiksindim
nilaylaylaylay 29+1 1360 gram canım. Ama 15 gün önce 850 gramdı ve doktor küçük falan demişti üzülmüştüm. Maşallah biz çok güzel kilo almışız. Belli olmuyor bu bebişlerin işine 🤗
Helin2727 nilaylaylaylay MAŞALLAH kilosu iyiymiş evet son anda da kilo alan var ya inan çok kilolu olsun felan demiyorum sağlıklı olsunlar bebeklerimiz ve ideal kilo 3.500 gr felan olsun diye fikir alıyorum
Helin2727 glnperihan Anladım canım sağlıkla gelsin bebeklerimiz seninki az kalmış canım bende çok sabırsızlanıyorum artık kucağıma ne zmn alicam diye
nilaylaylaylay Helin2727 inan benim de hiçççç kilo takıntım olmadı. Sağlıklı olsun minyon olsun ne yapalım diyordum hep 😄