Htc_orhn Bendede hamilelikte oldu bende duydum bunu ama doktorda dahil alakası yok ağrın olabilir ama sezaryan olucaksın diye bi şart yok hemoroitte dedi hatta bana hamilelikten oldugu için ilaç falanda vermedi bi şişti öyle kaldı büyürmü daha bilemiyorum ama normal doğumu engellemez dediler yani. Belki büyüklügü şekli etkiler ama bilemiyorum