hilalcik
Benim şöyle oluyodu; kremi 2-3 gün sürüyodum geçiyodu. Geçtiği içinde kremi sürmeyi bırakıyodm ama sonra kabız olup tekrar fissür oluşuyodu. Bu arada hemoroid başka yırtık yani fisür başka. Dediğin gibi cam kesiĞi gibi bi ağrı oluyodu çok kötü birşey. İkisinin kremleride farklı. Ben rektoderm kullanıyodm fisür için. Sen hangi kremi kullanıyosun.