aslimutlu1 Analık hakkı kullanılmıyor diye birsey yok . Özele de devlete de gitsen , sen devlet sigortalısın .
Ilknur54_ Ummesud Doğum evine sabah 7.30 da git canım vezneye hamileyim ara bulamıyorum de onlar sana sıra verir
Ilknur_emin Ummesud kuzum kadın doğum evinin aciline git düştüm de mecbur muayene ediyolar durumunu o şekilde öğrenmiş olursun cinsiyet için birşey diyemicem
Humakusu Ummesud doğumda zaten doğum evine gidiyorsun eğer normal düşünüyorsan sancıların başladığında direkt giriş yapıyorlar gece gündüz farketmiyor oldukça zor evet 😔
aysenur4 Ummesud tek çaren sabahın 7sinde hangi doktora gidiceksen gidip bandrol alıcaksın 9a kadar doktoru bekliceksin oda bandrol sırasına göre hastaları alıcak
Akfth Okadar zor da olmaz ya Sabah erkenden gittiginde sira veriyolar biraz beklersin ama girersin Birde arkadaein dedigi gibi netten mhrs randevusu olarak sana bildirim gelmesini iste hemen randevu bosa cikinca aliyolar Durum unu anlatip rica etsen bile bakarlar onca doktor var dogumevinde 7de yazmissiniz randevular 7 de mi basliyor doktir bile olmazki o saattee 🤔🤔 8.5 9 larda git sen canim