Ummesud Kızlar 15+3 haftalık hamileyim. Sakaryaya taşındık ve buraya gelelim 1 ay oldu önce de 2 ay hastaneye gidemedim. Yaz olduğu için randevular ful dolu bana bir akıl verin özele gidedek durumum yok devlette de boş doktor yok. Bebeğim iyi mi cinsiyetini bile daha öğrenemedim. Zaten başka bir şehirde olmanın verdiği bir yalnızlık hissi var. Şimdiden çok sıkıldım zamanla alışırım belki ama yol izan bilmemek nekadar zormuş. Sizce nasıl bir doktora görünebilirim acile gitsem alır mı doktor acaba 😟😟😟
R_Arslan Ummesud canim rahatsizmis gibi acile git bakarlar ama arastir bazi ozel hastanelerin muayene ucreti cok dusuk oluyor deni gelirsen o sekilde de gidebilirsin
SalihaSomuncu5 Ummesud sabah erkenden dikil kapiya 7de filan o sekilde alabilirsen alirsin oylede alamiyosan ozel yolu gorunur
Zeyk Ummesud sabah çok erken saatlerde gidip sıra alabilirsiniz devlet Hastanesi'nde randevulu hastalar öncelikli olsa da sıra alanlara da mutlaka bakılıyor
Esramese Ummesud bi bahane buluo acilden gidebilirsn ama baskalarinn hakkina girme be kuzum sabahtan git barkot al erkenden
Aysecemal Ah keşke bende Sakarya’da olsam😔ama kuzenlerimden bildiğim kadarıyla baya zor randevu almak sürekli deniyorlardı
hasannisa Acil almıyor canım. Doğumevinde Musa Yılmaz var biraz erken git ondan sıra iste o veriyor fiş..
Humakusu Ummesud bende sakaryadayım ama özele gidiyorum devlet burada gerçekten çok sıkıntılı mhrs uygulaması varsa telefonunda oradan randevu talebi bırak canım ne zamana denk gelir de alırsın inan bilmiyorum
Ilknur54_ Ummesud Doğum evine sabah 7.30 da git canım vezneye hamileyim ara bulamıyorum de onlar sana sıra verir
Ummesud Humakusu bukadar zor olacağını düşünmedim hiç doğumu naparım bilmiyorum 🙁 öyle yaptım 9 eylüle tee verdi
Humakusu Ummesud doğumda zaten doğum evine gidiyorsun eğer normal düşünüyorsan sancıların başladığında direkt giriş yapıyorlar gece gündüz farketmiyor oldukça zor evet 😔
Banu2626 Ummesud kadın doğum acili olan biryerr git muayene ol . Ertesi gün polikliniğe gidip acilden geliyorum de dün kanamam vardı acildeydim bugun tekrar muayene lazım de paşa paşa randevu verirler :)
Deletedmom3 Canim mhrs uygulamasini indir uye ol ordan bos randevu oldugunda haber verilsinmi diye uyari cikiyor onu kabul et kisa zamanda ayarlaniyor
Kdzynp Ummesud alır canım niye almasında cok stres yapma cok yogunsa baska birgün gidersin al randewu ne zamana veriliyorsa o zaman git vardır bundada bir hayır