Demrl valla Çelebi ondan daha çok tavsiye ediliyor yinede tercih sizin pınar hanımı pek tavsiye etmiyorlar. Ordaki doktorlar sezeyene girip bebeği kenara koyuyor sizi tebrik ediyor geri kalan işlemi asistanlar yapıyor diye duydum hepsi öyle yapıyorlarmış bunu konuş doktorla ben normal doğum olursa orda yaparım sezaryen olsa başka bir yer düşünüyorum. Çünkü bizim doktor sezaryene gitti 15 dk sonra geldi şok oldum.