Sevgikabatass Biraz daha yüksek evet. Ben 11 ay oldu orda doğum yapalı.şuanki fiyatlar değişmediyse en son muayene ücreti 200,doğum ücreti 4500 olarak duymuştum.
Ama Volkan Bey inanılmaz bir doktor.Sorunlu ve riskli hamileliğimi sayesinde öyle pozitif geçirdim ki.Doğumdan 6 ay sonra da kendisinde ameliyat odum.yine sayesinde çok rahat bir süreç oldu.
Doktor ve hastane o parayı sonuna kadar hakediyor emin olabilirsiniz.Doğum ekibi de çok çok iyi.