BsrArif ikibocekbircicek kesip alıyorlar siğiller iz kalıyor iyileştikten sonra ama çok rahatsız edici değil ama en güzel yanı şükür doktorumda tekrarlamaz demişti ve tekrarlamadı ama daha öncesinde bir kez yaktırmıştım o fayda etmedi yine tekrarladı en güzeli dondurma işlemi ve de dediğim gibi sezaryenden hemen sonra yaptır canım bir kez daha acı çekmiş olmazsın
ikibocekbircicek BsrArif doktorum yakma ile dondurma işleminde tekrarlama farkının olmadıgını söyledi o virüsle alakalı bir durum ve vücudunun baska yerlerindede cıkabilir diyo sanırım dogum öncesi yakacak cünkü rahatsızlıgımın farkında, şans dileyin lütfen 🙏🏻
BsrArif ikibocekbircicek canım ben kendimde böyle oldu yaktırdım tekrarladı ve eşimde kaç kez yaktırdıysa tekrarladı ama Doğumda dondurdu çıkmaz bir daha dedi doktorum ve gerçekten de 15 ay oldu şükür çıkmadı hiç
Cnnarsn ikibocekbircicek Ben de var aynı durum. 14+0 hamileyim. Gebelikte daha hızlı yayılıyor siğiller. Bir iki hafta sonra doktorum bipolar koter ile yakacak benimkileri. Sürekli kanıyor benimkiler. Psikolojimi bozdu bu durum.