ikibocekbircicek aynısı bende oldu geçen sene çok çabuk artış gösteriyorlar normal Doğum. Yapamadım bu yüzden sezaryen oldum ve ameliyat sırasında dondurdu doktorum aklında bulunsun sakın ha Doğumdan sonra yaktırayım deme uyusturmak için vurdukları iğne çok can yakıcı çünkü daha öncesinde tek bir taneyken yaktırmıştım Çan’ımdan can gitmişti doktoruna söyle seni sezaryen ettikten hemen sonra dondursunlar siğillerini benim 14 ay oldu şükür tekrarlamadı gerçekten çok sinir bozucu psikolojisini bozuyor insanın