Ilknur_emin
O haftalarda ağrı olması normal
Normal diyorum ama çok şiddetli ve dinlenmeye geçmeyen agriniz olursa da hafife almayın Dr unuzu bilgilendirin.
Benim 15-16-17 kasık ve bel ağrılarım olmuştu Dr büyümeye bağlı dedi sonra geçti bir süre
Tekrar başladı 22. Haftamda hala devam ediyor.
Solunuza yatin dinlenin,ayakta fazla kalmamaya çalışın 👍