Ilknur_emin Kizlar 16 inci haftama girdim karin agrim oluyor normal mi birde soluma donup uyuyorum fakat yüzüstü uyanıyorum sorun olurmu sizce
Ebrukrtp Ilknur_emin ben 14. Haftadayım benimde bu aralar karın ağrım oluyor ve bende çözemedim nedenini
Adanur Ilknur_emin bende aynı durumdayım 17 gircem İki gündür bendede karın kasık agrısı var dün doktoruma mesaj attım. Karnımdan kasığıma geçiyo ağrılar bazen Birde kabızlık var onunda etkisi olabilir diye düşünüyorum
Nur_Nur Ilknur_emin dönem dönem bazı bölgelerde ağrılar olabiliyor. ciddi rahatsız hissetmedikçe anlaşılabilir oluyor. yatış pozisyonu için de henüz erken zaten göbeğin çıkmadığı için yüz üstü yatmak rahatsız etmez. hamile değilken dahi yüz üstü yatmak sağlıklı değil zaten ama o şekilde yatmanı uyurken önleyebilir misin bilemedim.
Turna20 Ilknur_emin karın ağrısı zaman zaman oluyor bişey olmaz heralde. Geçmiyorsa eğer enfeksiyondan şüpheleniyorlar doktorlar. Aslında ayda bir kan ve idrara baktırmak lazım sağlık ocağından. Birde bol su içip uzan bakalım. Benimde dün sağ kasığımın ora ağrıdı bacağıma vurdu ama ağrı çok tanıdık olunca panik yapmamaya çalışıyorum. Ben de 16. Haftadayım 15+3
Ilknur_emin Ebrukrtp doktoruma sorduğumda normal diyor canım ama bana tuhaf geldi ebe arkadaşımda rahim büyüyor o yüzden diyor
Ilknur_emin Adanur ay dikkat et kabızlık kadar beteri yok ben geçen hafta kabızlık yüzünden oturup ağladım o kadar kötü oldum doktorum bi ilaç verdi tuvalete çıkamayınca içiyorum o iyi geliyor
Ilknur_emin Turna20 evet ya aynı durumu bende yaşıyorum kasiklarimdan sağ bacağıma çok vuruyor ama o durumu ara ara yaşıyorum hep olmuyor
Adanur Ilknur_emin Allah kimseye vermesin canım okdr zormuş ki hamileliğime kadar kabız nedir hiç bilmezdim cok çaresiz kalıyo insan
Ilknur_emin Nur_Nur teşekkür ederim canım göbek çıkınca istesemde yatamicam ki zaten bir süre sola donup uyumaya çalıştım omuzlarım fena agridi
Ilknur_emin Adanur amin canım ben hep yaşıyordum ama sanırım bebiş çok etkiliyor ciddi anlamda kabızlık yaşamıştım hiç bekleme gerekirse acile git insanın günlük yaşamını bile etkiliyor
Serpilsaltikalp Ilknur_emin canım her ihtimale karşı doktora git. Ben şimdi doktordan geldim. Birkaç gündür karnımda agrı sertlik ve aşagıya baskı hissediyordum. Bu beni çok rahatsız etmediği için bugünkü kontrolümü bekledim. Doktorum agrı kasılma baskı hiç normal değil. Eğer kasılma devam eder ritmik hale gelirse yatışını yaparız diyor.hiçbir iş yapmayıp dinlenmemi tavsiye etti. Birdaha en ufak kasılmalarda beni ara dedi. 20 haftalıgıım bu arada. En ufak bir terslikte hiç beklemeyin derim.
Ilknur_emin Tazeanne0134 düzeltiyorum ama ne çare yine öyle uyanıyorum nasıl alisicam bilmiyorum canım
Tazeanne0134 Ilknur_emin amin ol alışırsın şimdi karnın pek çıkmadığı için öyle oluyor bende normalde yüz üstü yatmayı seviyorum ama şimdi karnım çıktığı için istesem de yatamıyorum sende öyle olursun merak etme kuzum
Ilknur_emin Tazeanne0134 inşallah canım eşim haftanın 1 günü evde yoksa gece uyandırır saga sola dönmeme yardımcı olurdu