Sukriye072 Ben 32. haftamda mobilyasını aldım geldi kuruldu temizledik eşyalarını da bi hafta öncesinde toplu almıştım onlarıda yerlştirdik bu şekilde çok rahat oldu nerdeyse 1 haftada odası yerleşti. Benimde ilk bebeğim bi hevesle aldık. Ama ben odasında yatırmayı düşünmüyorum en az 1 1 bucuk sene yanımda yatacak. İlk başta bebeğin odasını ayırmak çok sağlıklı değil bebek annesinin kokusuna bile muhtaç cünkü. İlerleyen yaşlarında bile etkisi sürüyor özgüven kendini güvende hissedebilme acısından önemli.