Sukriye072 doktorum banada hep 26. Haftayi bekle dedi hiç bir riskim yokken , yaşam sınırını geçsin diye . Bizde odasini 1 ay önce aldik 25. Haftadayim eve geldi kuruldu . Olacaği varsa olumsuz birşey doğumdada olabilir diye düşünüyorum artik içinize sinen bir model varsa bence alin hergun fiyatlar artıyor fikrimiz değişebiliyor 😊