Deletedmom139 elif canım stres yapma bence benim kız kardeşimde böyle moralini bozdu hep ama sonunda saglikli bir sekilde normal dogum yapabildi tabiki bu çatı darligina bakiyolarmiş bebegin kafasi yerlestiyse kolay oluyormus dogum insallah sende normal dogurursun birde doktorda cok onemli dogru yönlendirme illa sezeryan diyrn doktorlar oluyormus benim doktorum ahmet mahmutoglu kız kardeşimde esencan hastanesinde dogum yapti cok memnun kaldik