Deletedmom139 bende 40 haftaya girdiğimde gidicem Salı canım. Normalde yarın gitmem lazımdı ama devlete gidiyorum ben poliklinik kapalıdır resmî tatil diye kaldı. Bana sancın olursa suyun gelirse nişan gelirse gel hemen dedi 😃 evde duracak halim yok zaten. Ama iyice ağrılarım çoğaldı düzenli sancım yok :( şiştim bide ödem oldu ayaklarımda canım çok zorlanıyorum.