loya-milya Hiler10 5 6haftallıkken ultrason varmı acaba kız gördüm , emin olmam için erken ultrasondan bakmam lazım
zeyzey12 [url=https://hizliresim.com/BOGd1G][img]https://i.hizliresim.com/BOGd1G.jpg[/img][/url] https://hizliresim.com/BOGd1G bakalım tahmininiz doğru çıkacakmı 😍😍
loya-milya Fatima7 cnm bebegn cok büyük suan ögrenebilirsin ben 6-7 haftalıkken olan ultrasonla anlayabiliyorm eger varsa gönder bakiyim
Fatima7 loya-milya hayr canm 13 haftalik fotograf o😂ben rusiyadayim burda manitordan bakiyolarda oyle gozukuyor🤷🏻♀️
Rumeysa_a https://hizliresim.com/mXRpDZ Rica etsem benimkinede bakar mısınız simdiden teşekkür ederim 🙏😊
loya-milya Aylinnnnnn08 cnm bebegin sag yumurtalıgımda diye gördüm yanılmıyorsam eger , dedigim gibiyse hayırlısı olsun kız olarak tahmin ediyorum :)
esra1907 loya-milya 😂😂😂 buraya fotoğraf yükleyenlerde ayrı bir cinssiniz 😂😂😂😂🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
loya-milya Fatima7 cnm yukardaki ultrason fotograflarıma bakarsan ne demek istediğimi anlarsın bebek kücükken daha yeni fotografı varsa onu görmem lazım
loya-milya Umudum0134 cnm kusura bakma anlaşılmıyor renkli atıyorsun ama göremedim daha ilk zamanların ultrason fotografı olabilir