loya-milya merhaba anneler cinsiyet tahmini yapıyorum eger merak eden varsa 6-7 haftalık ultrason kagıtlarının fotoğrafını aşagıya bıraksın . tahminlerimin %85 tuttugunu gördüm . tabi nasıl biliyorsun sorusunna gelirsek bu bi sır boyamayla ilgili öncelikle herkesin hayırlı saglıklı ve uzun ömürlü bebekleri olsun inşallah . ama insan cinsiyetinide merak etmiyor degil ☺️ olumsuz yorum yapmak isteyenler lütfen birbirimizi kırmayalım . kimse bana inanmak zorunda degil , kimseyide inandırmak zorunda degilim . haşa allahta degilim ama eski toprak insanların söylemleri günümüzde bazen gercektir ona dayanaraktan böyle bir post actım şimdiden teşekkürler ☺️
Seymanur0707 loya-milya [url=https://hizliresim.com/p52D8m][img]https://i.hizliresim.com/p52D8m.jpg[/img][/url] Bekliyorum canım🌺
Seymanur0707 loya-milya buda 18 haftalık [url=https://hizliresim.com/9Yb72k][img]https://i.hizliresim.com/9Yb72k.jpg[/img][/url] 🌺
esra1907 loya-milya 😂😂😂 buraya fotoğraf yükleyenlerde ayrı bir cinssiniz 😂😂😂😂🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Sermec [url=https://hizliresim.com/angAM5][img]https://i.hizliresim.com/angAM5.jpg[/img][/url] 7+4 ken 🙂
Seymanur0707 loya-milya [url=https://hizliresim.com/AOGrG7][img]https://i.hizliresim.com/AOGrG7.jpg[/img][/url] 7 haftalık canım🌺
loya-milya fadimeozbas tabiki hayırlı olsun benim 2.kızımın ultrason kağıdıyla aynı taktir tabiki allahın. gönlündeki neyse. o olsun cnm 🤲🏻
Sermec loya-milya bu 5 haftalık [url=https://hizliresim.com/r0yDv1][img]https://i.hizliresim.com/r0yDv1.jpg[/img][/url]
Sevda_aslan loya-milya yavbu hızlı resim nasıl çekiliyor size zahmet ayrıntılı tarif edermisiniz bana ne olur yapamıyorum bi türlü