ikoiko benim en son beta değerim 925 di doktorum hesapladı bir hafta sonra şu kadara gelir değerin keseyi inşallah o gün görürüz dedi. Dediği gibide oldu çok şükür. Rahimde kalınlaşman var şuanlık bir sıkıntı görünmüyor dedi. 5+2 de kesemiz göründü. Alttan muayene ben sevmiyorum rabbim mecbur bırakmasın beni geriyor. Ve bazen düşükleri tetikleyebiliyor. Biraz sabredip üstten muayene olmanı tavsiye ederim.