ikoiko canım ben 4+4 de keseyi gördüm 6+4 de kalp atışı için gittim ama aşırı gaz olduğu için doktorum ritmi bozuk yakaladı emin olamadi. Alttan bakalım dedi ama ben tercih etmedim eğer bekleme sansimiz varsa 1 hafta daha bekleyelim dedim kabul etti. 7+4 de hem gördüm hem duydum karından. Yani demem o ki ben alttan baktırmak istemedim. Ha zararlı mı dersen zararlı olsa bunu doktor onermez diye düşünüyorum ama yine de insan acaba diyor. Olurda göremez ve eğer alttan bakmak isterse bence sende bir kaç gün daha beklemeyi teklif et. Tabi herhangi bir kanama vs gibi bir durum olmadığı müddetçe. İnşallah alttan bakmaya gerek kalmadan hemen görürsün gittiğinde canım 😘