sevval55 pastörize süt içilmesi gerekiyor hamileyken. Pınar denge laktozsuz içiyorum hiç gaz, ishal problemi olmuyor. Ben nerdeyse 1 litre süt içiyorum günde 😂 içine tarçın, kakao atabilirsin tatlandırmak için. Pınar dengenin tadı çok güzel diğer sütlerden daha güzel geliyor bana 😂