Ebru9360 Kizlar cok fenayim ne yaptiysam gecmiyo bu bulanti geceleri bile ogurerek kalkıyorum mahvoldum acile gitmeyi düşünüyorum birazdanda 10+2
Kevsergizem Ebru9360 bence gecikme acile gitmek için kusman ve bulantı olması iyi bisey bebeğin sağlıklı olduğunun göstergesi diyor doktorlar ki ben daha az önce hastaneden geldim serum takviyesi iyi oluyor çünkü fazlasıyla vitamin kaybediyoruz 🙋🏻♀️
prensesannesi_2227 Ebru9360 ben ilk gebelıgımde doğum yapana kdr kullandm cok ıyı geldı denemelısınız bnce.
elifcerennn Aynı durumdayız ama ben 5+2 tim dayanması çok güç etrafta anlayan da yok durumu 🤢🤢mahvoldum
Melikemsluu Ben sürekli acile gidip serum yiyordum şuan bulantı hapı kullanıyorum kusmamı kesti bitek bulantı devam ediyor ağır geçirenlerdenim bende malesef ilaca rağmen
Yesimsylu Servetali o ilac ismini bna soyliyen cok oldu.bnde bulanti dan perisan olanlardanim.kusayim rahatlim diyorum bu sefer kusmaktan bogazim agriyor perisan durumdayim.bogaz agrisi yuzunden kusmakta istemiyorum artik.prilam gercktn cok mu faydasi oluyor 7 haftalik bnimki
Yasemin_35 Yesimsylu 6.haftamda kahvaltıda öğürmeye başlayınca doktoruma söyledim ve prilam verdi. 9.haftamdayım prilam öncesi ve sonrası çok farklı. En azından düzgün bir kahvaltı yapabiliyorum, ama diğer öğünlerim peynir, ekmekten ibaret. Bir de meyve yiyebiliyorum. Her akşam kusuyorum. Ama yine de prilam sayesinde kahvaltı edebiliyorum diye şükrediyorum.
Pnar123 Yesimsylu ben 10. Haftadan beri prilam kullanıyorum 21. Haftaya geldim hala ilacı kullanıyorum mükemmel bir ilaç benim kusmam hiç durmadı bu ilaç olmasaydı mahvolurduum tavsiye ediyorum
Seymagedik 17+0haftalik gebeyim hala bulantım var nbablirim sıkıldım yatmaktan halsizlikten ağlıyorum artik
Hayalhira Seymagedik ilk 4 ay öyle geçiyor sonra biraz daha hafifliyor ve alışıyorsun bak vividen naneli sakız var ben onunla durdum hala daha onunla rahatlıyorum bi dene istersen 3.5 ay annemde kaldım sürekli yattım çok fenaydı anlrım rabbim kolaylık versin
A-A-K 19+5 ben 8 haftadan beri prıllam kulanıyorum geçen gün içmedim belkı bulantım kesılmıstır dedım bütün gün bulantım oldu kustum prıllam resmen beni kurtarıyormus
Yasemin_35 Kcitop Merhaba kaçıncı haftadasınız? Ben 13 oldum, bulantılarım 3-4 gündür ciddi anlamda hafifledi ama hala yediklerim değişmedi. Kahvaltı ve meyve… Bazen çubuk kraker, bazen peynir ekmek… Et,sulu yemek,balık bunlara geçemedim henüz.
Mrlorki Pnar123 bana iyi gelmedi…kanser hastalarına verilen ilaçtan verdi o da iyi gelmedi şaştım kaldım…
Betul78 Haftamdan beri prilam kullanıyorum şuan 20 haftalığız bulantılarım hala kesilmediği için kullanıyorum içmediğim günlerde hayatımın en kötü gününü yaşıyorum ,prilam hayattır ☺️☺️
Yasemin_35 Betul78 Merhaba, yemek yiyebiliyor musunuz peki? Bence de prilam hayattır. Bir gün içmeyi unuttum, kahvaltı dahi edemedim.
Pnar123 Mrlorki Allah Allah bana çok iyi geliyor bir gün içmiyim boğazım tahriş oluyor kusmaktan kafamı kaldıramıyorum klozet ten o derece kötü mide bulantım gece yatmadan önce 2 tane içiyorum siz nasıl kullanıyordunuz
Mrlorki Pnar123 sabah 1 tane dramamine ardından akşamüstü yine 1 tane daha dramamine…gece 12 gibi 2 tane prilam…Dr tavsiyesi yle kullandım ama bıraktım şimdi…