Deletedmom00313 annesiyle ilgili söylediklerinizi yaptım , annen beni hiçbir zaman sevmedi, kabul etmedi, hep arkamdan konuştu , hep tersledi bende zamanla etkiye tepki soğuklaştım konuşmamaya başladım herşey karşılıklı neden başkasıyla aram kötü deil diye defalarca söyledim susucaksın tersliyosada cevap vermiceksinn senede kaç kez görüyorsun küçüksünn kaç yaşında insan givi cevaplar alıyorum bunu aşamıyoruz bi türlü o böyle cevaplar verince bende çıldırıyorum ve nasıl böyle düşünürsün insan karısını düşünme mi diye tepki veriyorum tartışma çıkıyor.. boşanmayı bile düşündüm bu sefer annem yüzünden benimlemi boşanıcaksın ne alaka diyor kendini haklı çıkarıyor of of