Esmaaaaaa Deletedmom00313 evet ama gebelik testinde çıkmamış canım senin bide gebelik olunca ovülasyonda mosmor oluyor çizgiler
Deletedmom00313 Leylaacl kuzum yapmadım üç gün önce negatifti dün adet olmadım bugünde olmadım bakalım bekliyorum bende saat 3 te ovülasyon yapıcam
Su16 Deletedmom00313 gebelikte olabilir ama bunu değerlendir derim canım adete yakında gebelik yakalamak mümkünki belki iki kere yumurtlamışındır
Su16 Deletedmom00313 hatırladım seni halenmi ovulasyın koyu hayırlısı ya evet senin durum değişik benimde öyleydi yazmıştım hep koyuydu
Deletedmom00313 Su16 evet canım halen koyu dün adet olmadım bugünde olmadım bekliyorum bakalım tekrar ovülasyon yapıcam saatınde
Kdzynp Deletedmom00313 canım adete 1 gün kalada yumurtlama olur benım 2 hamileliğimde öyle oldu birde üstüne adet gördüm bugünü değerlendir hadı hayırlısı
Su16 Deletedmom00313 valla inşllah hayırlı habee alırsın inan çok merakla bekliyorum iyi haberini çünkü çok umut var🙏
mrs Canım üç dört gün bekleyip kan ver bence çünkü değerinde yükselmiş olur net sonuç alırsın eğer gebelik varsa
Kbra7777 Deletedmom00313 öyle pahalı testlere gerek yok laboquik marka varsa hemen gösteriyor ikisinde de gösterdi birinde beta 32 idi birinde 64 idi hemde fiyatı 8₺ canım sabah ilk idrarınla yap ama mutlaka
espalp Deletedmom00313 hiç uğraşmayıp kan versen mutlaka çıkar. Ben idrar testlerinin hiçbirine güvenmiyorum hiç de yapmadım😂
Kbra7777 Deletedmom00313 bende daha silik di ovulasyon testi inşallah hamilesindir yinede bazılarında böyle olup gebe olmuyormuş die de duydum
Sunay10_ Kbra7777 benim oldu dün ovu yaptım koyu ikiside öylesine yaptım oda sonra nasıl olur dedim hemen erken gebelik aldım test yaptım çift