Deletedmom0810 canım bizim burdaki acillde gebelik testi yapmıyorlar. Ve bunu doktor kendisi belirlemiş gelen hastayı işte gebelik testini yapmayın dşye yani aslında öyle bir kural yok hastanede. Çok saçma . Yarında adet olabilir bakalım yarına kadar beklicem ve olmazsam bir kaç gün sonra özele gidicem kan testi için 30 liraya yapıyorlar zaten. Gebelik testine 45 lira vereceğime özele giderim 30 liraya kan testi yaptırırım daha net olur enazından ben öyle düşündüm 🤷🏻♀️