Deletedmom0071 Deletedmom3 sormayın ya bugün öyle dedi ben de anlamadım 9 gün daha bekleyip gideceğim inşallah net söyler 🙈☺️🌸
Deletedmom3 Valla bana 11 de %80 kız dedi 2 hafta sonra baska dr da kız dedi. 15.haftaya girdik dayanamadim gecen hafta pembe kadife yumos bi tulum aldim bi kac gün kucagimdan dusurmedim opup kokladik hep 😂
Esraerdemmmmmmmmm Bı dahaki sefer öğrenirsin ozaman, ben 14 ta nerdeyse bir ay sonra kontrol var ozaman ogrenirim bende isallah 🙃😊
Medine_1992 Esraerdemmmmmmmmm inşallah inşallah bekliyorum heyecanla pazartesiyi olmadı 16 da renkli Ultrasona 4 boyutluya gider öğrenme ihtimalini artırırız 😁
Baloglum93 Kızda değişebiliyor daha doğrusu doktor tan göremiyor ama erkekde pipi ve testisi gördüğünden sanırım değişmiyormuş
Medine_1992 Baloglum93 erkeklerin değişme olasılığı düşükmüş aynenn canım bakalım doktor ne diyecek bir tahmin yapsında onada razıyım 😁
Baloglum93 Medine_1992 bana doktor 12 . Hafta da yüzde yüz erkek dedi bende ertesi gün gittim bir sürü kıyafet aldım ama şuan içimde şüphe var pişman da oldum 🤔🤔
Medine_1992 Baloglum93 canım ben alışveriş yapmayı çok istiyorum ama 16 kadar beklerim ne olur nolmaz öğrenince bi çorap alsam bile hevesimi alırım 😊😊😊