Mrv5286 doğum için ilk olduğundam annem özelde yap diyo ne bileyim bende sıkıntı olmadıgı sürece devlet istiyorum karışık eşimde bebişi görmek istiyor özele de gitmek lazım arada artık karar vermek gerekiyor zaman ilerleyince her doktorda kabul etmiyor 😪