Buzii MerSe ben 11+2 yim alt karında bir doluluk şişlik hissediyorum acaba o bebek midir ? Siz nasıl hissettiniz
Medine_1992 Mrv5286 ben bugün tatil oldugunu unuttum devlete ikili sonucu almaya gittim 🙄sonra özel hastaneyi aradım oda kapalıydı da bugün gittim diyenleri görünce demek bazı özeller açık 🙄
Mrv5286 Medine_1992 evet bende beklemiyodum dün aradım açığız diyince hazır eşimde evdeyken gittim hemen 😊
Medine_1992 Mrv5286 ne güzel iyi yapmışsın cinsiyet te az cok belli olmuş 💞hayırlı olsun darısı başıma
Medine_1992 Mrv5286 ben etlik zübeydeye gidiyorum devlette özelde de medisis çok iyi diyorlar kararsızım 🙄
Mrv5286 Medine_1992 benim ilk gebeliğim dış gebelikti zübeyde de yattım o yüzden bidaha oraya gidesim gelmiyo
Myisland Hzr_7714 ben 🙈 10+6 olduk maşallah sübhanallah Ikinci gebeliğim ama arada çok heyecanlanıyorum. Yine nasıl olcak nasıl bitcek diyorum. Tecrübem olmasına rağmen.
Medine_1992 Mrv5286 doğrudur canım geçmiş olsun valla kimse önermiyor zübeydeye Sami ulus iyi diyende var 13 oldum hala karar veremedim Ankarayı bilmediğimiz için 🙄
Medine_1992 Mrv5286 doğum için ilk olduğundam annem özelde yap diyo ne bileyim bende sıkıntı olmadıgı sürece devlet istiyorum karışık eşimde bebişi görmek istiyor özele de gitmek lazım arada artık karar vermek gerekiyor zaman ilerleyince her doktorda kabul etmiyor 😪