iiisilll Deletedmom029 tavsiyeleriniz icin cok tesekkur ederim siz hangi haftalarda kullanmistiniz endolu?
Hnfe songulce 12.haftada dusuk riskim var hafta 2 tane kullan baska kullanma.hem de kasilmalarim vardi iyi geldi gecen hafta yine kasildim hafta 2 tane sakın gecme dedi hercekden agrilarq cok iyi geliyor ama doktorum soylemeden endolu kullanmiyorum
iiisilll Erken dogum riski olanlar yada agri kasilma hissedenler tetanoz asisi vuruldunuz mu? Ben ilk dozu vurulmustum bir sorun olmadi ama o zaman pek agri kasilma vs olayim yktu 2. Doz haftaya vurulmam lazim sizn fkrinizi de almak istedim?
gizemmm songulce kanamam yoktu sancılarım vardı 20. Haftalarda. Bende şiddetli baş dönmesi yaptı bırakmak zorunda kaldım. Öyle böyle bir baş dönmesi değildi yani
Sabirsizanne16 Deletedmom029 merhaba,aynı durumdayım şuan.siz doğumunuzu yaptınız mı.başka sıkıntılar yaşadınız mı
Deletedmom029 Sabirsizanne16 hayır daha doğum yapmadım çok şükür o günler geçti. Ben doktorumun tavsiyelerine birebir uydum.ve ilaçlarımı zamanında kullandım.
Sabirsizanne16 Deletedmom029 ben 18den beri böyleyim 20.haftadayım.sürekli daha da kötüleşecek diyorlar.düzelebiliyor olmasına çok sevindim🤗teşekkürler
derya_diyebiri songulce söylediğiniz gb kanama problemi yaşarken vermişti doktorum . Kanamayı bitiren tek ilaç oldu ama ağrın olduğu durumlarda da kullanabilirsin demişti .